Burmistrz Strzelec Krajeńskich informuje, iż od stycznia 2016r. możliwe będzie załatwianie spraw w Urzędzie Miejskim także w godzinach popołudniowych.
Mieszkańcy będą mieli możliwość załatwiania spraw z wybranym pracownikiem, w każdą środę do godziny 16:30.
Co trzeba zrobić aby urzędnik na nas 'poczekał'?
Aby z takiej możliwości skorzystać należy z jednodniowym wyprzedzeniem zgłosić potrzebę telefonicznie lub e-mailowo do:
- punktu informacyjnego: tel. 95/7631130, e-mail:
- sekretariatu: tel. 95/7636306, e-mail:
lub bezpośrednio do wybranego pracownika załatwiającego sprawy z danego zakresu.
Telefony kontaktowe znajdują się na stronie internetowej Urzędu: www.strzelce.pl w BIP lub poprzez sekretariat i punkt informacyjny. Dla ułatwienia kontaktu i usprawnieniu załatwienia danej sprawy prosimy o podanie w zgłoszeniu własnego numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej. Po takim wcześniejszym zgłoszeniu pracownik właściwy do załatwienia danej sprawy będzie do dyspozycji zgłaszającego w środy do godz. 16:30.