Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów proximity w Polsce, w II kwartale 2017 roku otworzyła 38 nowych sklepów wobec 28 rok wcześniej. Do końca roku w Bobrówku może powstać nowy sklep.
Z informacji jakie otrzymaliśmy, wynika że rozpoczęła się już budowa sklepu Dino w Bobrówku. Działka jest już uporządkowana a na teren przywożone są kolejne materiały budowlane. Market ma znajdować się na przeciwko cmentarza, przy głównej drodze. Będzie duży parking i nowoczesny sklep Dino.
Sieć Dino obejmuje 677 sklepów (dane na 30.06.2017 r.), zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Większość sklepów Dino jest zlokalizowana w mniejszych miejscowościach, średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast, w lokalizacjach dogodnych dla klientów.
Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże. Grupa Dino oferuje kluczowe produkty w cenach podobnych jak w największych sieciach handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Jednym z najważniejszych aspektów, które odróżniają Grupę Dino od sieci dyskontowych jest posiadanie stoisk mięsnych z obsługą w każdym sklepie. Wysokiej jakości mięsa, wędliny oraz przetwory mięsne dostarczane są głównie przez Agro-Rydzynę, zakład mięsny będący częścią Grupy Dino.
źródło: nadesłane, red.