Urząd Miejski poinformował, że otrzymał odpowiedź od Enea w sprawie utworzenia na terenie Strzelec Krajeńskich Biura Obsługi Klienta. W odpowiedzi z dnia 16 marca Enea informuje, że po dokonanej analizie, nie widzi zasadności utworzenia biura w Strzelcach Krajeńskich.
Zdaniem firmy kontakt i załatwienie szeregu spraw są możliwe zdalnie za pomocą Internetu, telefonu i poczty. Niebawem dla mieszkańców naszego terenu zostanie uruchomiona nowa usługa e-BOK, która pozwoli np. sprawdzić stan faktury, salda i termin płatności. Ponadto dzwoniąc pod numer 611 111 111 można wyjaśnić kwestie niezapłaconych faktur, podawać stan licznika, składać reklamacje, uaktualniać i zmieniać swoje dane kontaktowe, wygenerować kod licznika przedpłatowego.
Burmistrz Strzelec Mateusz Feder już 29 lutego zwrócił się do spółki z prośbą o ułatwienie mieszkańcom gminy kontaktu z firmą poprzez utworzenie na terenie Strzelec Krajeńskich Biura Obsługi Klienta Enea.
źródło: UM Strzelce